Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ керівника апарату
Хортицького районного суду
м.Запоріжжя
№ 20-К від 11.07.2012 р.
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Хортицьким районним судом м.Запоріжжя (далі – суд).
2. Працівник апарату суду, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту визначає кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем, та подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області (далі — ТУ ДСА України) заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
3. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та передає його до суду для надання його запитувачу інформації.
4. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.
5. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
6. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України повідомляє суд з зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України.
7. Працівник апарату суду, що готує запитувану інформацію, не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення готує копії документів та надає інформацію запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
8. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України повідомляє суд.
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів
Послуга, що надається
|
Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
Надавач послуг: ___________________________________________________________
Реєстраційний рахунок: ___________________________________________________________
МФО банку: ___________________________________________________________
Код ЕДРПОУ: ___________________________________________________________
Платник: ___________________________________________________________
РАХУНОК №_______
від «____»_______________ 20 ____року
№
з/п
|
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки
(без ПДВ), грн.
|
Кількість сторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн.
|
1.
|
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру
|
|
|
|
2.
|
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру
|
|
|
|
3.
|
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо
|
|
|
|
|
РАЗОМ
|
|
|
|
Всього до сплати: _________________________________________________ (сума прописом)
Керівник _________________ Гол.бухгалтер __________________
(підпис) (підпис)